قیمت برق کشی ساختمان و نحوه محاسبه دستمزد برقکار - شرکت سیم و کابل اصفهان
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

شرکت فنی و مهندسی تهویه گستر راگا که دارنده گرید تاسیسات مکانیکی و برقی از سازمان برنامه و بودجه می باشد با بهره گیری از سرویسکاران در تمامی نقاط تهران و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. مدت دوره آموزش برق (باطری سازی) با توجه به مدت ساعات برگزاری دوره و شیفت آموزشی (شیفت صبح، ظهر، بعدظهر، غروب) و کلاسها (خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی) بین دو تا هشت هفته برنامه ریزی و اجرا می شود. در مرحله بعدی باید طبق نقشه کشیده شده، طرح را اجا کرد و روی کار آورد، شیار زدن مسیر لوله ها توسط شابلون و دستگاه شیار زن، نصب و جایگذاری قوطی کلید ها روی دیوار و تراز کردن دقیق آن ها، نصب جعبه فیوز و تراز کردن آن که از قبل در نقشه مشخص شده است، نصب جعبه آنتن و تلفن و ماهواره و تراز کردن آن و مواردی دیگر باید اجرا شوند. شروع به کار از روی نقشه می تواند به کار شما به عنوان یک برقکار سرعت و ظرافت ببخشد و یک ساختمان را کاملا اصولی و بر اساس استانداردها برق کشی نمائید. ۶- سوراخ کردن روشنائی سقفی توسط دستگاه ( در مورد سقف کاذب، روی سقف ساپورت خورده و روی آن لوله فیکس میشود)

آموزش برق درجه 1

نکته ای که در این مورد می توان به آن اشاره کرد، امکان دریافت وام خود اشتغالی برای دارندگان مدرک یا همان شرکت کنندگان در دروه های آموزش برق خودرو درجه 2 و درجه 1 فنی و حرفه ای است. البته برای این که فرد در این حرفه به موفقیت بالایی دست پیدا کند باید در این کار حرفی برای گفتن داشته باشد؛ یعنی این که مهارت های فنی خود را تقویت نموده و با خم و چم برق کشی ساختمان آشنایی داشته باشد. و حالا به یک تصویر دیگر از برقکاری همین پروژه نگاه کنید. در مراکز و مکانهای بسیار مهم و حساس سیستمی را تعبیه می کنند که علاوه بر شناسایی آتش و اقدامات لازم دیگر حریق را به طور اتوماتیک خاموش می کند به این سیستم اطفاء حریق می گویند. استفاده از جعبه ی فیوز بخاطر جمع کردن سیم ها در داخل این قسمت و بعد از این مرحله از اینجا سیم های برق توزیع شود به قسمتهای دیگر ساختمان. ۹-۱- در دیوارهای بتنی برای نصب و عبور لوله های برق باید هنگام قالب بندی محل لازم در نظر گرفته شود. در واقع طراحی، مونتاژ و نصب تابلوهای برق یک شغل مهم به شمار می رود و می تواند با ارگان ها و پروژه های مختلف همکاری نماید.

شرکت در دوره های مجتمع آموزشگاهی دارالفنون مزایای بسیار زیادی دارد. رعایت اصول و استانداردهای سیم کشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا در صورت وقوع اشتباه، سیستم های برق و روشنایی مجموعه از کار می افتند و خسارت های مالی و جانی بسیاری به وجود می آورند. در خصوص خودروهای خارجی در صورتی که این خودرو توسط شرکتها و کمپانیهای مطرح وارد کشور شوند شما میتوانید با مراجعه به دفاتر فنی این کمپانی در کلاسهای آموزشی آنها شرکت کنید و سیستم برقی این خودروها را به راحتی یاد بگیرید. براساس تحقیق محیطی انجام شده توسط نگارنده مبلغ در آمد تعمیرکاران برق خودرو بین 3 الی 7 برابر حداقل حقوق اداره کار و در برخی شرایط بیشتر از این مقدار نیز می باشد. بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که عمر مفید خودروها بر اساس استاندارد جهانی بین 7 تا 10 سال است ولی در کشور ما خودروها به طور میانگین بین 15 تا 25 سال مورد استفاده قرار می گیرند که در نتیجه سرانه تعمیرات خودرودر کشور ما در مقایسه با متوسط جهانی بیشتر است به گونه ای که هر ایرانی سالانه به طور میانگین 5 تا 8 بار برای سرویس و تعمیر برق خودرو به تعمیرگاه مراجعه می کنند و از مشاهدات میدانی نیز می توان به این نتیجه رسید بازار این شغل به این زودی اشباع نخواهد شد.

اما در صورتی که شما به صورت مستقل و برای خودتان کار کنید خیابانی که تعمیرگاه (مغازه) شما در آن قرار دارد و مقدار رفت و آمد ماشین در آن، بزرگی و کوچکی مغازه (محل تعمیرگاه) و مجهز بودن آن به تجهیزات مدرن و به روز، دوری و نزدیکی سایر تعمیرگاه ها و اینکه تعمیرگاه شما در بورس تعمیرگاه های خودرو قرار دارید یا خیر بر درآمد شما تاثیر خواهد گذاشت. نمونه های تک تیغ و دو تیغ این دستگاه ها در بازار موجود می باشند، که نمونه دو تیغ آنها قابل تنظیم بوده و شما می توانید یک اندازه خاص برای برش روی دیوار به دستگاه بدهید. 6- با توجه تغییر دما در برخی از قسمت های ساختمان بر روی لوله ها تاثیر می گذارد لذا بهتر است از لوله های قابل انبساط و انقباض استفاده کنید تا نسبت به تغییر دما مقاوم باشد. یکی از مهمترین قسمت های آموزش سیم کشی برق ساختمان  می باشد. مهمترین سرمایه گذاری جهت خرید تجهیزاتی برق خودرو عبارتند از 1- دستگاه عیب یاب(دیاگ) 2- دستگاه شارژ باطری 3- دستگاه تست باطری 4- دستگاه گرولر (تست آرمیچر) 5- مولتی متر 6- دستگاه تست آلترناتور 7- دریل دستی برقی 8- باطری 9- هویه چکشی و برقی 10- جعبه ابزار کامل با ابزار 11- جعبه بکس 12- انواه آچار تخت و رینگی 13-انواع پیچ گوشتی 14- انواع آچار آلن 15- دستگاه شارژ کولر به همراه نشت یاب دستی 16 انبردست، دم باریک،چکش پلاستیکی و آهنی، میز کار همراه گیره ، کولر، (بخاری، تلویزیون، یخچال به صورت اختیاری) که حدودا بین 12 تا 20 میلیون سرمایه جهت خرید تجهیزات مغازه باطری سازی سرمایه نیاز میباشد.





:: بازدید از این مطلب : 878
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: