قیمت گوشی سامسونگ - خرید جدیدترین مدل های گوشی Samsung
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

خرید گوشی سامسونگ استوک یکی از راهحلهای مقرون به صرفه برای تهیه یک گوشی موبایل با کیفیت و با قیمت مناسبتر است، به ویژه اگر قصد خرید مدلهای پرچمدار این برند را دارید، زیرا با عرضه مدل جدیدتر گوشی سامسونگ در بازار، مدلهای پیشین آن با قیمت کمتری برای فروش گذاشته میشوند و شما میتوانید با پرداخت هزینه کمتر، محصولی را خریداری کنید که برای مدت زمان طولانی میتواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد. باتری ها به دو دسته اصلی و پشتیبان یا Backup تقسیم میشوند. تفاوت اصلی گوشیهای سری Y و گوشیهای هواوی نوا، دوربین قویتر در سری نوا است و خرید گوشی هواوی نوا برای جوانترها که به دوربین اهمیت بیشتری میدهند، مناسبتر است. در مجموع اگر طرفدار گوشیهای هواوی هستید و یک گوشی ارزانقیمت میخواهید، خرید گوشی هواوی وای را به شما پیشنهاد میکنیم. گوشیهای هواوی وای (سری Y) نسبت به آن دو سری ارزانتر هستند اما همچنان ویژگیهای بسیار خوبی دارند. در واقع میتوان گوشی هواوی وای را با گوشی گلکسی A سامسونگ مقایسه کرد.

آموزش گوشی موبایل

وجه تمایز گوشی هواوی در مقایسه با گوشیهای رقیب چیست؟ در قسمت پشتی نیز یک دوربین با رزولوشن استاندارد با یک واحد اصلی 48 مگاپیکسلی وجود دارد که با ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو ماژول 2 مگاپیکسلی تکمیل می شود. ویژگی گوشیهای سری P که سبب شده است در زمرهی گوشیهای پرچمدار قرار بگیرند، دوربین آنها است. در حالی که اضافه کردن کارت SD می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند ، یک روش بهتر برای انجام آن وجود دارد. این گوشی شباهت زیادی به گوشی هواوی میت ۴۰ پرو دارد و مجموعهی دوربین آن نیز همانند هواوی Mate 40 Pro است. در سالهای گذشته، این غول فناوری چینی تعداد زیادی گوشیهای نوا وارد بازار میکرد. تعداد آنها آن قدر زیاد شده است که دیگر به دیدنشان عادت کردهایم و اصولاً هم چیزی جز تبلیغی که محتوایی را نشان میدهد، نیستند. به احتمال زیاد گوشیهای سری P50 هواوی که در سال ۲۰۲۱ وارد بازار میشوند، نیز فاقد اپلیکیشنهای گوگل هستند. البته هواوی میت ۴۰ نیز همانند دیگر گوشیهای جدید هواوی فاقد اپلیکیشنهای گوگل است. بنابراین، گوشیهای جدید هانر همانند گوشیهای جدید هواوی، فاقد اپلیکیشنهای گوگل هستند.

لوازم جانبی موبایل

سیستم عامل جدید گوگل اجازه دسترسی سریع به فهرست اپلیکیشنهایی را میدهد که در حال استفاده از میکروفون یا دوربین هستند. گوشیهای هانر در هر محدودهی قیمتی، از گوشیهای اقتصادی تا گوشیهای پرچمدار، موجود هستند. ۵- در مرحله بعدی باید دستگاه مبدا و مقصد را روی هر دو گوشی مشخص کنید. ابتدا Storage & cache و سپس پاک کردن حافظه نهان Clear cache را انتخاب کنید . در واقع شما میتوانید با دوربین گوشی Y8s بدون دردسر تصاویری منحصر به فرد در تاریکی و نور کم ثبت کنید. دوربین پی 40 پرو پلاس از بزرگنمایی اپتیکال 10 برابری پشتیبانی کرده و سیستم تثبیت تصویری آن هم در حین بزرگنمایی به خوبی عمل میکند. این گوشیها همانند سری نوا هواوی دوربینهای بسیار خوبی دارند و در رنگبندیها و طراحیهای مختلفی موجود هستند. سالها است که دوربینهای پشتی گوشیهای سری P، از بهترین دوربینها در میان گوشیهای هوشمند بودهاند. با این حال، بهبود بعضی از قطعات داخلی و طراحی باکلاستر آنها سبب شده است که از خیلی از جهات، نسبت به گوشیهای P40 برتری داشته باشند. با این حال، به دلیل قابلیت استفاده از اپلیکیشنهای گوگل در گوشیهای سامسونگ، این رقابت بیشتر شبیه به یک مسابقهی تمرینی برای سامسونگ است. اما در مورد امنیت حرف زده شد و یک سوال شاید برای هر یک از ما پیش بیاید که آیا چیزی به نام امنیت بعد از به سرقت رفتن گوشی، معنا پیدا خواهد کرد؟

اما با توجه به مواردی که گفته شد تعمیرات موبایل آیفون قدری از بقیه برند ها سخت تر است، که این سختی می تواند بخاطر نبود نمایندگی مجاز و رسمی و یا به دلیل بالا بودن قیمت لوازم جانبی آیفون باشد. به بررسی چالش های مختلف تعمیر گوشی سامسونگ و معیارهای انتخاب بهترین نمایندگی تعمیرات سامسونگ تهران پرداختیم. با توجه به این که روز به روز استفاده از تلفن های هوشمند بیشتر می گردد و هر فرد حداقل دارا یک دستگاه موبایل می باشد و مدل های متنوعی از آن وارد بازار می گردد، می توان آینده شغلی مناسبی را برای افرادی که به تعمیرات موبایل مشغول می باشند در نظر گرفت. 2- آیا با استفاده از لوازم جانبی اضافی می توانم حافظه گوشی آیفون خود را بیشتر کنم؟ چیپست موجود در دل گوشی سامسونگ A10، از معماری 14 نانومتری ساخته شده و بر روی خود یک پردازنده هشت هستهای را قرار داده است. آیفون SE، گوشی با ظاهری مانند آیفون های قدیمی تر بود که نسبت به دیگر محصولات اپل و قیمت گوشی آیفون، ارزان تر بود اما با این حال از سخت افزاری قوی تر برخوردار بود.





:: بازدید از این مطلب : 866
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: