آموزش After Effects : متحرک سازی عقربه های ساعت - آریاگستر
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

یکی از بخشهای قابل شخصی سازی آن واچ فیسها هستند که میتوان در واچ فیسهای خود اپل واچ تغییراتی اعمال کرد و یا یک واچ فیس جدید با تصاویر آلبوم آن ساخت. چراکه ابزارهایی که در تعمیر Mp3 Player و تعمیر Voice Recorder بکار میرود با تعمیر موبایل و تبلت یکی است. هزینه تعمیر هر موبایل به نوع موبایل و کمپانی سازنده آن بستگی دارد؛ به گونهای که هزینه تعمیر موبایلهای آیفون بیشتر از سایر گوشیهای هوشمند موجود است. آموزش تعمیر اپل واچ ; اپل واچ یا نام دیگر آن ساعت هوشمند می نامند توسط شرکت اپل ساخته شده است; این ساعت توانایی هایی از جمله شمارش ضربان قلب را به طور منظم نمایش می دهد. در ادامه با آموزش شخصی سازی و ساخت Watch Faceهای جدید برای ساعت اپل با موبایل کمک همراه باشید. در اولین پارت از آموزش تعمیر موبایل سعی شده تعویض آیسی، آب خوردگی، شارژ و روشن نشدن، مشکل تاچ گوشهای آیفون مدل 5 اس، 6 و 6 اس آموزش داده شود، سپس در ادامه آموزش تعمیر موبایل به صورت تخصصی تعمیر، تعویض و عیبیابی تبلت سامسونگ، گوشی سامسونگ، سونی، آیپد، الجی و غیره را آموزش میدهد تا علاقمندان و تعمیرکاران بتوانند قطعات حساس انواع گوشی هوشمند را به صورت اصولی تعمیر و تعویض کنند.

برای ایجاد تغییر در هریک از این بخشها آن را لمس کنید.

استفاده از این فایلهای فلاش برای آموزش به تمامی دانش آموزان و دانشجویان مکانیک توصیه می نمائیم. پس از صرف کل روز به صحبت کردن و آشنایی با این دانشجویان و مربیان شان، تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که کاری که گروه ریچمونت در حال انجامش است، بسیار ستودنی و برجسته است. حال روی صفحه عمل لمس با فشار (Force Touch) انجام دهید تا تصویر ساعت کوچک شده و نام آن در بالا، و کلید Customize در پایین صفحه ظاهر شوند. برای ایجاد تغییر در هریک از این بخشها آن را لمس کنید. با لمس هریک از بخشها، و انتخاب OFF، آنها را غیرفعال کنید. برای شخصی سازی آن، روی صفحه لمس با فشار انجام دهید و کلید Customize را لمس کنید. پس از یافتن ساعت مورد نظر، آن را لمس کنید. تصویری که میخواهید به عنوان Watch Face استفاده کنید را لمس کنید. در صورتی که میخواهید ظاهر دیگری را برای ساعت اپل خود انتخاب کنید با کشیدن صفحه به سمت چپ، یا راست میتوانید شکلهای دیگر آن را ببینید و انتخاب کنید. پس از لمس یکی از بخشها، با چرخاندن چرخنده دیجیتالی، میتوان محتوای دیگری را جایگزین آن کرد. با لمس بخش مورد نظر، نام آن به نمایش در میآید.

 

آموزش تعمیر ساعت دیواری

 

توی Expression Editor، این بار Expression رو به ۱۲ بخش تقسیم می کنیم. کلاس آموزش تعمیرات ساعت علم ساعت سازی در تمام کشورهایی که صاحب این علم هستند توسط شرکت های بزرگ سازنده ساعت و یا توسط کالج های رسمی عرضه میشود و هنرجویان پس از گذراندن دورههای مربوطه این علم را می آموزند و وارد بازار کار میشوند. این ساعتها خیلی بزرگ بودند. در این صفحه تخصصی لینک دانلود شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 1 0.001 اینچی را قرار داده ایم. شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 1-0.001 اینچیی با استفاده از Flash Player دسته بندی: جزوات» سایر موارد تعداد مشاهده: 108 مشاهده فرمت فایل دانلودی:. شبیه سازی و آموزش میکرومتر 1-0 اینچی با دقت 0.001 با استفاده از Flash Playe شبیه سازی و آموزش میکرومتر 1-0 اینچی با دقت 0.001 با استفاده از Flash Playe دسته بندی: جزوات» سایر موارد تعداد مشاهده: 117 مشاهده فرمت فایل دانلودی:. شبیه سازی و آموزش کولیس اندازه گیری با دقت 0.001 میلیمتر شبیه سازی و آموزش کولیس اندازه گیری با دقت 0.001 میلیمتر با استفاده از Flash Player، توضیحات: یک مجموعه آموزشی شامل یک فایل فلاش که اساس کار و استفاده از خط کش را شبیه سازی می کند.

آموزش تعمیر ساعت مچی

فنی پویان سعی دارد، دوره آموزش تعمیر ساعت را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کار آموز بدون هیچ مشکلی بتواند در بازار کار، با مجوز رسمی فعالیت نماید. شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 10-0.01 میلیمتری شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 10-0.01 میلیمتری با استفاده از Flash Player، توضیحات: یک مجموعه آموزشی شامل یک فایل فلاش که اساس کار و استفاده از خط کش را شبیه سازی می کند. شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 1.64 اینچ شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 1.64 اینچ با استفاده از Flash Player، توضیحات: یک مجموعه آموزشی شامل یک فایل فلاش که اساس کار و استفاده از خط کش را شبیه سازی می کند. شبیه سازی و آموزش میکرومتر 1-0 اینچی با دقت 0.001 با استفاده از Flash Player شبیه سازی و آموزش میکرومتر 1-0 اینچی با دقت 0.001 با استفاده از Flash Player دسته بندی: جزوات» سایر موارد تعداد مشاهده: 169 مشاهده فرمت فایل دانلودی:. شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 0.001 اینچ با استفاده از Flash Player شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 0.001 اینچ با استفاده از Flash Player دسته بندی: جزوات» سایر موارد تعداد مشاهده: 87 مشاهده فرمت فایل دانلودی

 




:: بازدید از این مطلب : 1034
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: