آموزش تعمیر ساعت(دیسپلی , نمایشگر)پژو 206 Type A
نوشته شده توسط : اصغر سیفی

شهر گلاس هوته در جنگ جهانی دوم توسط ارتش سرخ اتحاد شوروی در روز هشتم ماه مه سال ۱۹۴۵ بمباران شد و به تصرف درآمد. این برنامه 3000 ساعته با تنها 10 روز تعطیلی در کل سال، به شدت نیاز است اما فوق العاده با ارزش می باشد. در بین ساعت های هوشمند مطرح، ساعت سامسونگ Gear S تنها محصولی می باشد که بدون جفت سازی با گوشی می توان از آن استفاده کرد. لذا تنها با ذکر منبع آریا گستر و لینک به همین صفحه انتشار این مطالب بلامانع است ! گام 1-چنانکه برای اولین بار ساعت هوشمند گیر S را روشن کنید، همانند شکل زیر با صفحه ای روبرو خواهید شد که از شما درخواست می کند اپلیکیشن Samsung Gear را روی گوشی نصب کنید. قرار می گیرد تا به رویای ساعت ساز شدن شان دست یابند. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار داشت: از ابتدای سال در راستای ایمن سازی حاشیه راهها ۱۷۶۰ نفر ساعت آموزش در جلسات ایمن سازی ارائه شده و به منظور ایمن سازی فیزیکی ۱۵ محور در دست اقدام قرار گرفت که چهار محور آن انجام شده است.

این امر صرفا هزینه های مشتری را افزایش خواهد داد.

 

اگر با بستن سوییچ خودرو , ساعت و حروف محو شده اما همچنان چراغ های کوچک داخل ساعت روشن بودند , نشان از خرابی ترانزیستور ساعت 206 Type Aدارد , به این صورت که برای رفع این ایراد باید اقدام به تعویض ترانزیستور مربوطه نمود . خیر، اغلب وقتم صرف مطالعه کتاب های فنی و روش های تدریس نوین، تعمیرات کارهای حرفه ای مکانیک و الکترونیک می شود و فرصتی برای این کار ندارم. برای استفاده مستقل از Gear S مراحل زیر را دنبال کنید. تولید نسل اول ساعت های هوشمند اپل از سیستم تک هسته ای که بر روی تراشه موجود است استفاده گردیده است; امکان مکان یابی در آن وجود ندارد و حافظه داخلی آن 8 گیگا بایت می باشد. این امر صرفا هزینه های مشتری را افزایش خواهد داد. با وجود وضعیت فعلی کسی که قصد ورود به این عرصه را دارد بایستی سخت کوش باشد، به جوانب و اوضاع آن بیشتر فکر کند و ببیند که دنبال چیست و آیا هدف آن را تأمین می کند؟

کلیه این لوازم در کامتک برای تمرین وجود دارد. 6. در این قسمت اطلاعات اکانت اختصاصی سامسونگ را باید پر کنید که برای این کار باید گزینه Sign in را انتخاب نمایید. 1. پس از نصب اپلیکیشن سامسونگ گیر بر روی گوشی، شبکه بلوتوث ساعت و گوشی اندرویدی خود را روشن کنید تا در حالت آماده جفت سازی قرار بگیرند. ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 بر خلاف نسخه قبلی خود که با گوشیهای محدودی قابل جفت سازی بود، با طیف گستردهای از گوشیهای موبایل قابل استفاده است. 5. در مرحله بعدی به شما قوانین و ضوابط استفاده از این سرویسها نشان داده میشود، در پایین این متن یک چک باکس برای موافقت با شرایط استفاده از اپلیکیشن و دو چک باکس دیگر نیز برای اجازه دسترسی ساعت و اپلیکیشن به اطلاعات گوشی وجود دارد. بعد از لمس گزینه Turn On، در بین لیست اپلیکیشنها چک باکس اپلیکیشن گیر سامسونگ را تیک بزنید. با Scroll کردن این صفحه میتوانید به لیست تمامی اپلیکیشنها دسترسی پیدا کرده و چک باکس گزینه مورد نظر را فعال کنید. گام 2-در این صفحه در گوشه سمت چپ بالا لوگوی سفید رنگ ساعت را مشاهده خواهید کرد. به هر حال از بین دو گزینه آبی رنگ موجود در پایین صفحه گزینه سمت راست که Next باشد را انتخاب کنید.

3: میزی که انتخاب میکنید باید کاملا صف، تمیز و رنگ آن ترجیحا سفید باشد. گام 1-پس از نصب Gear Manager، اپلیکیشن را باز کردن و از گوشه سمت راست بالا روی آی سه نقطه ای کلیک کرده و گزینه ldquo;Search for new devicerdquo; را انتخاب کنید. 3. در این مرحله شما باید شروع جفتسازی دو دستگاه را تایید کنید. با زدن دکمه Pair یا OK مراحل اتصال کامل به ساعت Gear S3 شروع میشود؛ اپلیکیشن در پنجرهای که مشاهده میکنید یک Passkey به شما نشان میدهد که باید یکسان بودن آن را بر روی هر دو دستگاه تایید کنید. برای شروع فرآیند آموزش تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 با گوشی اندرویدی ابتدا بر روی گوشیهای غیر سامسونگی باید اپلیکیشن Samsung Gear نصب شود. اگر از قبل یک اکانت سامسونگ داشتهاید که با وارد کردن ID و پسورد خود، فرآیند جفتسازی وارد مرحله بعدی میشود. توجه داشته باشید که قبل از انجام این مرحله روشن بودن بلوتوث هر دو دستگاه ضروری است. روی این لوگو 25 الی 30 بار ضربه بزنید تا با یک پیام مرتبط با بلوتوث روبرو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 1059
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: